ВІТАЮ ВСІХ! Біологія - вчитель Башлак
Тетяна Іванівна
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: tatyanabashlak@gmail.com
Тетяна Іванівна
Навчальні досягнення
Урок-узагальнення: Організм людини- біологічна система.
Шановні учні! Я чекаю ваших невиконаних робіт!
21.05.2020.
18.05.2020.
Тема: Будова і функції репродуктивної системи.Статеві клітини. Менструальний цикл.
14.05.2020.
Тема: Взаємодія регуляторних систем
УВАГА! Деяким учням річна оцінка змінена!!!
28.05.2020.
Урок-узагальнення: Організм людини- біологічна система.
25.05.2020
Шановні учні 8 класу! Поступили скарги, щодо тесту "На урок"- постембріональний розвиток. Там в деяких тестах виник"казус"щодо відповідей. Довгожителів считають людей, віком 90 і старше, але в ваших підручниках 100, ну розумієте,.. підручників багато і версій також, багато спорних питань, але ж такі відповіді були заложені в тестах!!! Таке, на жаль, буває і на ЗНО, і по всім предметам, бувають непорозуміння. Якщо хочете, я не зарахую ці тести???
Шановні учні! Я чекаю ваших невиконаних робіт!
Оцінки будуть оновлені 25.05. після 15.00.
А
сьогодні : Антропогенез: походження і еволюція людини.
21.05.2020.
Тема: Запліднення. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її роль.
Постембріональний розвиток людини.
Записуємо дату там, де тема: Розвиток людини. Порушення роботи репродуктивної системи.
Читаємо п. 61, 62, записуємо конспект, завдання по цій темі виконуємо, відсилаємо!!!
Останні
тести в цьому навчальному році "На Урок"- Постембріональний розвиток
людини! Виконати до 25.05.до 15 годин, Бажаю успіху!!!
Код доступу 2209591
використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
18.05.2020.
17.05. виставила оцінки за тести " На урок"- ендокринна система
Тема: Будова і функції репродуктивної системи.Статеві клітини. Менструальний цикл.
Записуємо
дату там, де тема:" Розмноження та розвиток людини."Читаємо п. 59, 60,
роздивляємось слайди.Записуємо, що таке: дружба, кохання ( не менше 3-х
ознак) , вивчаємо зі слайдів - статеві клітини, статеві органи (жіночі і
чоловічі), що таке імплантація, плацентація, плацента, менструальний
цикл.
Імплантація ембріона - впровадження заплідненої яйцеклітини у слизову
оболонку матки. Це цілком природний процес, який відбувається через
тиждень після овуляції і є ранньою стадією вагітності.
14.05.2020.
Тема: Взаємодія регуляторних систем
Шановні
діти, доброго дня! Я сьогодні (12.05. ) виставляю оцінки за роботу в
зошиті за темою: "ендокринна система". Дивіться таблицю успішності
(виставляю оцінки раз на тиждень), хто здає пізніше роботи -не вимагайте
зразу оцінку!!!
Дивимось відео про регуляторні системи, розглядаємо слайди, виконуємо тести :" На Урок"
Код доступу 382416
Дивимось відео про регуляторні системи, розглядаємо слайди, виконуємо тести :" На Урок"
Код доступу 382416
використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua( виконати до 15.05. до 15 годин)
відкривши посилання join.naurok.ua( виконати до 15.05. до 15 годин)
04.05.2020
Ендокринна система. Залози внутрішньої, змішаної та зовнішньої секреції.
Записуємо дату там, де тема : Ендокринна система. Захворювання ендокринної системи.
Ендокринологія - це наука, яка вивчає залози, а лікар- ендокринолог.
Залози- це органи, які виробляють біологічно-активні речовини-гормони.
Записуємо у зошит, що таке ендокринологія, залози, гормони, ендокринна система, залози зовнішньої, змішаної, внутрішньої секреції.
Гіпофункція-недостатньо вироблення залозами гормонів.
Гіперфункція- надлишково вироблення залозами гормонів.
Читаємо п.54-55, дивимось слайди, виписуємо головне у зошит, працюємо над завданнями у зошиті 1-5, надсилаємо 06.05.2020.
07.05.2020
Тема: Захворювання ендокринної системи.
Записуємо дату там, де тема "Захворювання ендокринної системи" (сподіваюсь, знайшли, так, 8 клас, бо деякі учні не можуть знайти, так, трошки в іншому місці було -регуляція функцій, ми ще залишали цю тему і йшли далі) .
Багато учнів уже надіслали мені заповнення цієї теми, але випишіть ще хвороби ендокринної системи, користуючись слайдами.
Читаємо стор.підручника 249-254.
Ми уже знаємо, що таке залози, гормони, залози зовнішньої, внутрішньої та змішаної секреції.
30.04.2020
Поняття про гомеостаз і нервову регуляцю функцій організму людини.
Записуємо дату там, де тема:" Регуляція функцій організму.Нервова і гуморальна регуляція."Тема складна, але ж відпрацювати її треба!Прочитаємо п.53, дивимось схеми! Ми з вами уже знаємо, що таке гомеостаз, отже запишем ще раз.Ми повинні знати, що існує 3 регуляції функцій організму: нервова, гуморальна, імунна( записуємо що вони означають)
ГОМЕОСТА́З – здатність біологічних систем підтримувати відносно постійний склад і властивості внутрішнього середовища та сталість основних фізіологічних функцій організму
27.04.2020
Шановні
діти! Ви отрималти оцінки успішності, не хвилюйтесь, якщо щось не так!
Працюйте і все буде гаразд! Прошу вас не надсилати відповіді у вихідні
дні! Працюємо за розкладом! Поки що не відсилайте роботу в зошитах, буде
інша форма роботи! Хто не працював, підключайтесь! Але минулих завдань
уже не робіть, виконуйте все за програмою і розкладом, а то К.Р. будете
відсилати до 1 червня!
Отже, розглядаємо тему:
Біоритми людини.Сон і неспання.
Діти, якщо є місце на сторінках теми: "Сон.Біоритми", то запишіть на завданні 6 основне: що таке біоритми-
це регулярні періодичні кількісні та якісні зміни життєвих процесів, що
відбуваються на всіх рівнях життя- молекулярному, клітинному,
органному, організмовому популяційно-видовому, екосистемному і
біосферному.
Сон-це
періодичний стан нервової системи, який супроводжується складними
фізіологічними реакціями: тимчасовим виключенням свідомості,
гальмуванням рухової активності.
Розглядаємо схеми, які допоможуть опанувати матеріал.
Виконати тести!
Код доступу 140106
23.04.2020
ТЕМА: ФУНКЦІОНАЛЬНА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ КОРИ ВЕЛИКИХ ПІВКУЛЬ.
ЗАПИСУЄМО ДАТУ ТАМ, ДЕ - МИСЛЕННЯ І СВІДОМІСТЬ. СОН БІОРИТМИ.
ТЕМА ВАЖКА, ПРОДОВЖУЄМО ОПАНОВУВАТИ ТЕМУ "ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ".ЧИТАЄМО В ПІДРУЧНИКУ СТОР. 237-240., ВИПИСУЄМО ЗА ЩО ВІДПОВІДАЄ ПЕВНА ПІВКУЛЯ.
Все доступно и працювати одне задоволення!
ОтветитьУдалить