основи здоров'я

Дорогі діти, карантин не є канікулами, навчання продовжуємо дистанційно!


 Інформація щодо оцінок  оновлена 01.06.2020 о 15.00
Уважно перегляньте свої навчальні досягнення.
 Коригувати свою оцінку можна до 03.06
Шановні учні та батьки, річна оцінка буде виставлятися  за такими критеріями:
1.Оцінка за 1 семестр
2.Оцінка за 2 семестр, яка виставляється на основі оцінок до 12 березня
3.Підсумкова оцінка за дистанційне навчання, яка виставляється на основі  оцінок з 12.03 по 29.05.
Доброго дня, шановні учні!
 28.05.
Тема уроку: Безпека спілкування в мережі Інтернет
У є вас унікальна можливість пройти тест на Інтернет залежність та ознайомитися з порадами, як уникнути залежності.

 Бажаю вам здорових та безпечних канікул!
Нехай відпочинок буде веселим і вдалим, нехай він подарує багато       пригод, цікавих захоплень, розважальних забав та чудовий настрій.
21.05
Тема уроку: Інформаційна безпека. Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. Безпека у мережі Інтернет. Он-лайн безпека для попередження сексуального насильства та зловживань.
     1.Прочитайте  параграф 28
     2. Запам’ятайте:






12.05
Тема уроку: Небезпека залучення до деструктивних соціальних угрупувань. Загроза тероризму.
1.Прочитайте  параграф 27.
          2. Перегляньте відеопрезентацію



           3. Перевірте себе виконавши тест 4 Посилання  до 20.05


07.05
Тема уроку: Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність.
1.Прочитайте  матеріал підручника, с. 163-166
2. Перегляньте презентацію ПОСИЛАННЯ 
 3. Запам’ятайте: 
За визначенням Дитячого фонду Об'єднаних Націй, до «дітей вулиці» належать:
безпритульні діти — діти, які не мають постійного місця проживання через утрату батьків, асоціальну поведінку дорослих у сім’ї; діти, котрих вигнали з дому батьки;
бездоглядні діти — діти, які мають визначене місце проживання, але вимушені перебувати на вулиці більшу частину дня, а іноді й ночі, у результаті неспроможності батьків або опікунів (родичів, бабусь, дідусів) матеріально забезпечувати їх; наявності психічних захворювань у батьків, їхнього байдужого ставлення до виховання дітей. 
4. Домашнє завдання.
Перегляньте фільм  де ви дізнаєтеся, як не стати живим товаром ПОСИЛАННЯ  

 За сьогоднішньою темою тесту немає і  надсилати мені нічого не треба.
Хто не встиг виконати завдання з минулих уроків, у вас є можливість їх зробити




30.04.2020
Тема уроку: Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі
1.Прочитайте  матеріал підручника, с. 161-163
2. Перегляньте відео про самозахист ПОСИЛАННЯ
3. Як не стати жертвою нападників?
    Отже, якщо на вас напали або зупинили десь у провулку, дуже важливо опанувати себе і не панікувати. Мета злочинця — залякати, щит проти таких намірів — упевненість, твереза оцінка ситуації і моральна готовність до сутички.
    Найкращий спосіб захистити себе — навчитися методів самооборони. Практично в кожному місті є можливості займатися різними видами бойових мистецтв. На них ви навчитеся практичних прийомів.
    Використовуйте всі можливості ситуативної самооборони. Носити з собою холодну і вогнепальну зброю в багатьох країнах заборонено. Тому в разі нападу важливо використовувати всі доступні для захисту засоби. Голосно закричіть, киньте в обличчя нападника жменю монет, розпорошіть пудру тощо. Зброєю може стати авторучка, парасолька, зв’язка ключів, туго скручена газета.
   Пам’ятайте, що боротьба зі зловмисником — нечесна боротьба, тому всі засоби хороші: можна ткнути противника в очі, вкусити, подряпати, вдарити в пах та інші больові точки. 
   Дотримуйтесь принципів здорового способу життя і підтримуйте себе у формі. Завдяки цьому є велика ймовірність, що ви зможете хоча б утекти від злочинців. Як би безглуздо це не звучало, але самі посудіть: у кого більше шансів утекти — у завзятого курця з пивним животом або у того, хто регулярно займається спортом, нехай і любительським?
  «Береженого бог береже». Намагайтеся не повертатися пізно додому, уникати неосвітлених ділянок шляху і місць збору неблагонадійних елементів. Не ходіть поодинці.
    Не зупиняйтеся посеред темного парку з метою перевірити на своєму дорогому смартфоні вхідні повідомлення в соцмережах. Не перераховуйте великі суми грошей поруч із пивною яткою і супутнім контингентом.
   Не носіть багато золота та інших ювелірних прикрас. Коротко кажучи — будьте обачні.
4.Перевірте себе, як ви засвоїли тему виконавши тест 3  ПОСИЛАННЯ

Доброго дня, шановні учні!
23.04.
Тема уроку: Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання міліцією.
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 25
2.Перегляньте  презентацію, на останньому слайді вас чекає невеликий тест. Зробіть його усно.Відповідальність неповнолітніх

Шановні учні! Хто з вас не встиг зробити тести минулих уроків, зробіть їх.Знайти їх можна за посиланнями Функції правоохоронних органів, права та обов'язкиТест

15.04.2020

Тема уроку: Правова відповідальність і закони України
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 24
2 Перевірте себе, як ви засвоїли тему , виконавши тест 2 Функції правоохоронних органів, права та обов'язки
Пам'ятайте, для того щоб отримати гарний результат, потрібно спочатку ознайомитися з матеріалом підручника, а потім робити тест.
Бажаю успіхів!
Шановні учні, велике прохання підписувати тест своїм іменем!
                                                     
                                                       08.04.2020

Тема уроку: Вплив забруднення грунтів на здоров’я
1.Прочитайте матеріал підручника, параграф 23
2 Перевірте себе, як ви засвоїли тему «Забруднення навколишнього середовища» виконавши Тест 1

                                                       Завдання з 12.03 по 27.03
8 клас - переглянути відео за посиланням https://www.slideshare.net/mhvardiya/ss-35388831, скласти карти пам'яті за матеріалом підручника § 21-22. Надіслати на почту lana220871lana@gmail.com до 27.03


ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: lana220871lana@gmail.com
ВАЙБЕР 0666469295

Блог практичного психолога

Комментариев нет:

Отправить комментарий